今日開咗個新BLOG
D功能好正
又好用
方便又快捷
真係吾錯~~~~~~~
估吾到........我次次都係咁
放假先至黎病
真係激鬼死我
聖誕節係咁
OK我林仲有新年比我去DIN
點之....新年都係咁
真係好慘囉我
放假咁多日....
.一係就係比我呀MA拉咗我去買野
一係就係屋K成個死人咁攤咗係間房到
都冇點樣去個街
突然之間覺得自己好可憐
冇得出街挽
冇得閒街街
冇得去唱K
冇得同班FD出去DIN
真係好可憐架我
只係得呀心同嘉琳佢地陪我傾MSN
都係佢地最好
好個我戈個咁GE吾知咩呀哥
一放假
個人已經吾見咗
仲話有D咩記得CALL佢
都要CALL到先得架!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
頭香^^
回覆刪除